onsdag.


onsdagar är så jädra tråkiga!, idag gick jag upp kvart över tio var hur trött som helst jue ,helt sjukt, sen såg jag lite av andra avenyn bästa, sen for jag te stan och gick te bibblan och den var utlånad, faan tänkte jag och gick te tassen i centrum där det inte fanns hästgummi snoddar då fick jag damp, allt går emot mig nu för tiden och det orkar jag ej, begav mig te torget för att åka hem,träffade therece lite så pratade med henne lite, sen for jag hem och då var jag arg, eller ringde te mami först och förklara , och hon lovade att köra mig itll färjestad rid och trav shop när hon slutade så jag kunda ordna hästgummi snoddar te sanna,for hem och så, såg klart andra avenyn,sen kom mami och hämta mig så for vi dit, gött att det fanns, sen så skulle ju jag ha den där boken,så vi fick åka te akademibokhandeln vid universitetet och boka den, så hoppas den kmr fredag,sen åkte vi te mormor och morfar, var tvungen att låna 200 av dom för jag har ju inga pengar sen måste jag ju betala boken med. sen for vi hem också blev det mat gött,  nu sitter jag här, trött och har ont i huvudet idag med, nått fel äre på mig :(, kan ju ej ha ont i huvudet varje jävla dag, neej optikern blir så fort pengarna kommer kan ju vara bra att veta om man behöver glasögon.
sen blire kvällsmat och duscha snart sen sovning:)


torsdag imorn och då ska jag träna , fredag skola och packa lite,sen lördag upp 05.00 för att åka te hedemora på gympatävling:) sen äre tävling helgen efter med men denna gång i sundsta hallen i karlstad:) gött det:)


ha en bra kväll gott folk:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0