onsdag.


igår vare tisdag och skola, och då gick jag rakt in i ett bord, klant jaa:P m gjorde skit ont men tänkte inte så mkt på det, vi hade svenska? och sen dans, det var lite tråk tyckte jag men som är van annat med jenny liksom:) hehe ,for  te stan och inhandla lite att äta och drog te busstationen, kom te hallen, bytte om och upptäckte fetaste blåmärket på låret gör skit ont.sen hade jag ont i mitt finger med, tränade solstrålarna det var skoj:) ,sen vare våran träning, då berätta jag för mickey om fingret då sa han: det kanske är brutet terran? , jag ba: men jag kan ju röra.. då sa han att det behöver inte hänga jämt eller så äre en stukning jajaaj tänkte jag ocj tejpade fingrarna när jag körde:) jaja gick rätt bra fristående på slutet, var emma då:) sen hem och äta och sova.

onsdag: skola f örst media tråk, sen reflexivitet, tråk igen och vi observerade , tråk igen, sen vare studievägledning, tråk igen haha:P , hade ont i magen då med, sen for jag te stan och kikade lite, sen så hem och såg andra avenyn, och duschade och åt , nu sitter jag här med lite cola ,mums:) hehe

imorn  torsdag skola 8.15-12.00 filmvisning,sen rast i 3 timmar?:P sen svenska till 17.00, sen gympa direkt:) hehe

nästa helg äre utgång med sanna,jessica och carro kom´mer bli bäst:) , cube cube cube:D

sov gott:D pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0