onsdag.


tisdag igår, skola från 09.15-17.00, började med en härlig berättande 3 eller inte ,var as tråkigt , nått åt det hållet ialla fall, sen hade vi fika rast,sen lunch,sen kom sannis och ronjis och hämtade hästgummisnoddarna,sen  började vi och vi hade svenska 2 fy faan igen!:p , sen så rast sen var media och vi fick se den där jädra filmen vi gjort,alla skratta för kul vare haha, smsade lite med sannis under lektionen,och om de var kvar i karlstad skulle de kjutsa mig ut te hammarö, vilka snällisar och tänk de var kvar så kvart i fem hämta de mig och körde mig dit, fyfaan så jävla snällt!:) , och jag kom fram kvart över fem, lite tidigare än om bussen hade vart där tio i sex lksom, sjukt snällt tack och bock!:) ,solstrålarna körde igenom sina varv och allt såg bra ut,sen tränade vi och vi hade först tumbling och det går ju inte så bra, men sen hopp och jag ställde en 2 och en halv skruv, 3 dubbelskruvar och en en och en halv haha:P , göttit, sen så vare hem och duscha äta och sova:)

onsdag, for upp kvart i åtta ungefär, sen frukost och lite saker, sen så for jag te stan och sedan for jag till kristinehamn, gick te sannis hus,hon hjälpte mig att bränna lite cd skivor te helgen, så jävla jobbigt att vi behövde 6 skivor till våra 2 lag fy faan, sen så gick vi till stan och mötte johanna,så åt vi på paus,satt där ett bra tag men trevligt vare hehe:) ,sen gick vi hemåt och sannis städa och jag kolla på som vanligt haha,men duktig var hon:) , sen hämta vi elin så skjutsa sannis mig te  tåget, så åkte jag hem, tog bussen från torget och hem kom jag och sedan duschade jag ,och åt mat,sen semla och sen wienerbröd så mätt är jag och borstat tänderna har jag, ska sova alldeles strax ska bli sjukt gött:)

imorn ska jag ner te stan och fixa en sak, sen ska jag träffa studiegruppen kl 13.00,sen äre gympaträning,
freddag after work med marie och therece och maries pojkvän på blue moon bar, wooho:) lördag upp i tid för att befinna mig i sundsta hallen 9.00 trött JA!:) , sen håller väl tävlingen på ett tag, sen vet jag ej och söndag äre gympa:) ,

sov gott,gott folk:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0