Söndag.


igår vare lördag och det betydde tävling, var uppe med tuppen vid kvart i fem, mamma körde mig till hammarö kl 6 vi köpte lypsyl på statoil klockan 6 haha:P kom te hammarö sen kom bussen och vi åkte iväg mot hedemora, såg på mamma mia the movie i bussen, jag hamnade längst bak hos becca och frida störe delen av vägen men det var skoj:) , sen väl framme vare ombyta sen förträning,sen byta om igen och vi skulle defilera,vi skynda oss som faanmen vi missade den ? hur faan lyckas vi alltid i hammarö:P, men men , matta  först med poängen 7.95,sen matta med poängen 7.65 sen fristående med poängen 7.15 vi slutade på en 3:e plats men vi är mkt nöjda:) , tack och bock:P
sen vare dags för lagkort och ombyte och sen buss hem, vi stannade i avesta, vi såg en skit stor dalahäst där och köpte godis på willys,sen hem och de såg på the holiday  medans vi härjade där bak, jag och becca mest, inte konstigt hon var as varm sen haha:D körde maffia,puckolekar och sen land och stad, skit kul hade vi:) hemma senare och det var gött , skjutsade hem becci till sitt hus annars hade hon fått gått, så jag var snäll:) sen åkte vi hem och jag duschade och åt lite , sen vare lite bokläsning och så, sen sovning:D

Söndag idag och jag tränade RM-laget ,sen kom huvudvärken, usch, sen så åt jag mat och så, läste ännu mer bok,ochsen dusch, har bara 15 sidor kvar men det tar jag imorn:), ska sova snart också nu ,är sjukt trött

imorn äre skola 13.00-17.00 röst och tal, men får se om jag smiter lite tidigare med tanke på att träningen börjar 5 och jag vill ej missa:) hehe, tisdag skola igen och gympa slutar 17.00 då med men:)
Ledig onsdag,torsdag och fredag, amanda i min klass fråga mig förut om jag ville komma på en liten ferre i hennes lägenhet på fredag , tack igen, och sen blire först after work med merie så ser min vecka ut sen äre UT mini på lördag i karlstad och då får jag träffa sannis med:)

sov gott folk:)


                        
     Hetingar  :P                                          min biff becca:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0