Tisdag.


 ååh fy fasen vilken dag, började med i morse, åt frukost och så , sen åkte jag buss med min syster för en gångs skull som skulle te skolan för att åka te hovfjället, jag mötte amanda vid torget så åkte vi te universitetet, mötte carro i entren och fick pengar till hästgummisnoddar som jag ska skaffa te sannis och dom:) ,sen hade vi lektion kulturmötenvar rätt töligt men sen bild det var lite kul faktiskt även om det lukta illa där inne, sen så vare lunch och det var gött, sen knata vi iväg te akadamibokhandeln och sen satt vi lite i selma cafeet, sen hade vi ROT= röst och tal lektion, man ska lära sig att tala, det var roligt, hehe:) ,sen så sluta vi tidigare  gött, så åkte jag och amanda te stan och så följde jag med henne och köpte blommor , sen så gick jag te hemköp och sen busstationen,där började mitt jobbiga humör, blev irriterad och så men vet ej varför, knas, åkte hammar, åt lite och sen tränade ja barna, sen vare egen träning , hade huvudvärk som de senaste dagarnaså fick blir en alvedon, sen så körde vi tumbling, och så:), sen så vare skratt attacker ibött, mickey kör kamelen och sen apan och jävel va vi skratta, sen föggeln på det karins slowmotion,lite vanlig sen i dubbeltakt, rebecca skratta så mkt, och jag och amanda med så jädra kul hahaahah:P , sen så vare övertrötts skratt som faan, helt sjukt.
sen ska becci göra en bäver, och då säger jag: gör inget, jag kissar:P hahahaha då skratta hon , och hon tyckte det lät som jag satt där och kissa hahaha, men jag mena att jag snart kissar ner mig för jag hade skratt anfall:P haha jävel ,sen avtog det gött, men Galenskaparna VM i gymnastik var med kul att härma haha, sen så krama jag min beccis heej då<3, sen så vare slutt och då vänta vi på karins föräldrar as länge, dom hade glömt typiskt!:), blev lite kallt där ute, sen så kom dom och sen hem äntligen, duschade och åt mat göttt som faan jue:), snart äre sovdags:) hehehe

imorn ska jag te bibblan och köpa hästgummisnoddar te sannis:) , sen plugggga.P


byes:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0