Torsdag.


GOO torsdag, vaknade kvart över tio trött som jag är, satt i pyjamasen te en halv tolv eller båt, då bytte jag om och åt frukost ahaha och sen såg jag tsatsiki. vänner för alltid, bäst film+ att cicci i min klass hennes bror spelar badvakten haha, det är fränt!:)  , sen blev det mat och byta om så åkte jag te stan och vänta på spaak utanför hemköp,sen indär sen raska steg te busstationen så kom bussen så åkte vi te hammarö så vare gympa gick rätt bra, sen mitt i fick jag ett sms av amanda där det stod vi har fått reda på Lus kursen nu och jag fick G,dåblev jag nyfiken och sa att hon skulle logga in på min och Gissa jag fick G , underbart glad är jag nu och stolt över mig själv, så nu csn ska jag ha pengar:) ,så vi ska fira med kokkosboll och cola imorn i skolan hehe,sen vare hem och då blev det 2 burgare på donken haha, sen hem och åt och duscha ,sen så MSN, och cola och choklad mums mums:) ,ska sova om en stund, är väl bäst eftersom det är skola imorn hoppas boken kommit. sen jhem och packa och grejja se lets dance och sova i  tid:)

fredag betyder skola och så, lördag UT yngre i hedemora:)


Laget:)
laget:)

bye:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0