Torsdag:)


I tisdags vare en skit lektion, 7 pers yippie!:;P hhaa, sen hem och sånt,också vare träning, det gick bra:) .

onsdag: museet bvar jag på och det var ganska intressant faktiskt hehe:) , fast lite tråkigt med, sen drog jag te stan och hälsade lite på sannis och jessica:) , sen väntade jag på min segaste vän Rebecca, vi gick runt lite, hon köpte en tröja åt sin mami, och sen hjälpte hon mig att inhandla födelsedags present åt min bäästa sannis:) ,sen kom hennes papi och hämtade henne så drog jag med hem hehe:)

Torsdag: gick i skolan 8.15-15.00 så jädra segt men men :) klarade mig igenom dagen fick sluta tidigare med fy faan va gött, gick på toa, for te stan vänta på beccis, så kom och lämnade mina klänningar,sen köpte jag strumpor på HM,sen kollade vi buss och sen köpte vi godis:) , sen satt vi lite på mcdonalds, sen kom våran buss så åkte vi mot hammarö, så gick ohn av mig lövnäs,kramade henne med:) , så åkte jag vidare til mörmon, så vare träning, gick rätt bra, men har ont prescis överallt, gammal JA!::P haha, sen så hämta mami och papi mig ,så köpte jag donken var hungrig:) ,sen hem och dusch sen tvättade jag nyss klänningen som beccis lånade, ska nog ha den imorn:) , sen tvättade  jag mina BH:ar med haha:P

imorn äre ämntligen fredag,och denna fredagen äre Party med sannis,jessica och carro ,sjukt kul ska det bli längtar!!!!!!!:) wiiiiiie:) , Lördag blir det melodifestivalen med Therece och Elias underbart jue:) ,söndag gympa:) och dåär våra ledare till baka med:) ,


tack och bock!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0