fredag.

Är så jävla satans trött fortfarande, gick upp vid elva och bytte i sänga, sen läste jag en tråkig bok, sen somna jag lite, sen så gick jag ut och köpte cola och godis, det var svin kallt ute, sen hem igen och läste och åt mat sen somna jag i mammas säng ett tag:) sen blev det dusch kvällsmat,sen ännu mer bok läsning nu , tråkigt, sen har jag lite ont i örona med och i huvudet kan vara att jag börjar bli sjuk eller nåt ..blööö

hahaha kom på en rolig sak sen nyår: det var en hos patten som hette utter i efternamn , patten skällde ut han för han gjort nått , sen så stack han och han snodde sprit eller vad det var , och jävel  va arga folk blev..
sen nu har vi sagt att varje gång det inte går bra för någon så äre utters fel haha så jävla kul och pattens syster och hennes kompis tjatade om mozzarela sticks hela tiden fy faan haha:P

och alice var så rolig i  telefon, hon tjata om massa saker men det var bara så himla roligt :)
ihihih .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0