Friday.

HAHA har haft en underbar dag idag, börja med att jag klev upp vid halv tio typ, sen blev det frukost och sen var jag så  seg att jag missa kvart i tolv bussen och fick ta fem i tolv men det var lungan, träffade elin när jag hade klivit av uppe vid universitetet så tog vi följe in och kom emma med hehe:) prata lite och så, sen gick jag till bibblan och häfta ihop arbetena och leta upp lärarens fack och la det där, sen tog jag mig en tur till kära fritids, fy fan va underbart det var att komma dit ,träffade A och prata lite med henne sen gick jag till klassrummet och då kom alla barnen och kramade mig och sen va rjag med på deras julgranskakning och jag hängde upp typ 25 godispåsar i julgranen haha:P sen dansa dom med, sen vare slut för idag och jag sa heej då till en del barn, sen så stannade jag där ett tag och kolla lite , och sen träffade jag även en som kände igen mig som var vikarie som hette pegah, hon var istället  för T som fortfarande var sjukskriven:( blööö stackars..sen så vid halv tre kom jag iväg for te mamis jobb och hämta en baguette sen drog jag och mötte amanda och pernilla vid hemköp och köpte godis,sen tog  vi tolvan bussen till kvarnberget och dansade, sen gick jag till stan och åkte bussen hem sen duscha sen mat sen lets dance nu och så:) sova  sen blire:)

HAHHA hände nåt jävligt kul när jag amanda och pörn gick på drottninggatan förut, började prata om fritids och att jag hade varit med på deras julgranskakning och hängt upp godispåsar och att barnen typ låg under granen:P då plötsligt gick jag rakt in i nån och jag resten mig aldrig upp såg ej vem det var och den flytta sej efter mig när jag skulle gå förbi:P tillslut säge hon terran ser du mig inte hahaha..då vare annas kompis carro ochjävel vad vi skratta hhaahaa:P sen säger amanda och pernilla vad gör du terran?:P jag ba :jag var helt inne i snacket om fritids hahaha:P så jävla kul:P

imorn ska jag på gympamöte i ölme med massa ledare:P jenny plockar upp mig vid halv ett vid annas busshållplats hehe:D
sen söndag gympa igen först lite barn sen möte 14.15 med rebecca och co:P sen gympa och sen egen gympa:)
tisdag börjar estet kursen hehe:D hoppas på samma klass som emma:)

Dagens promenad: Från kvarnberget till stan as jobbigt haha:P eller rättare sagt KALLT:P
Dagens roligaste: träffa barnen på fritids och massa kramar av dom:)


förövrigt är becci den bästa som finns<3. tur att hon finns är det verkligen!:)

bye:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0