Lördag.


dagen började med att vi gick på skutberget men anna sprang, sen for vi te hydro på hammarö och sedan for vi hem, och så blev det datan, sen så blev det mat sen sitta här igen och fy faan va tråkigt jag har nu, inte att jag vill gå ut utan bara allmänt uttråkad, kanske borde ta en promenad nånstans och lufta mig lite , men nu äre så mörkt så kanske skiter i det, anna ska ialla fall på klassfest, men  jag ska nog plugga och se körslaget och kanske wallander.
fast snart blire kaffe det är gott:)ibland..

imorn äre gympa ialla fall först RM laget,sen ska vi träna först fristående vi ska göra egna placeringar, sen så äre hopp tror jag:) och sen lite tumbling,vi får väl se hur det går:)

måndag äre tenta skiten frågan pch barngympa. sen tisdag skit opponering,sen barngympa och egen gympa:) sen resten av veckan är oklar. vi får se vad jag hitta påå , sen nångång snart ska jag besöka fritids med var inte så längesen men jag saknar dom varje dag. det är lite sjukt men det är så, dom är nog dom snällaste människorna jag träffat tror jag och barnen är bäst med!:) , blev så glad av att vara där ,

sen  börjar snart våran nästa kurs med, nämligen estet kurs fy faan va kul ,dans,musik,teater och bild :) kan ej bli bättre:)

truppcupen 28:e mars hammarö ska jag tävla på:) , solstrålarna UT-mini i karlstad..sen RM laget på RM nivå 1 i ängeholm och  JSM i lund 24-25 mars för SM 1 hhheeh kul kul:D



bye :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0