Lördag.


igår vare ju fredag då, och jag for upp te skolan och lämna en bok till en, och sen en promenad till kr-centrum, sen så bussen te stan och sedan hem, slappade lite och åt mat, sen så åkte jag till kära stan och mötte pörn och amandi do mvar vid donken haha:), sen tolvan till kvarnberget, sen så dansade vi och sen gick jag mkt fort till stan, dock drog jag mig i en nerfösbacke vid kvarnis haha:P , jädrar , sen blev jag blöt i skorna, sen så kom det inte nån av mina bussar, så fick ta ettan och då gå av vid jättens väg, och gå hem fy faan va trött jag var men tillslut kom jag hem och då vare bara att slänga sig in u duschen , sen göra sig i ordning och vänta in spaak och hennes mor, framme vid therese satt de redan och åt typ men vi slog oss ner mums med tacos vare iaf!:) , sen satt vi där och, thereses bror hade förferre så vi fick skrika  till varann vid matbordet för jädrar va hög musik hahaa:P ,sen dansade vi lite, eller nån styrde den där JSM dansen hahaha, så jävla bäst när alla stod i ring och körde den,sen lite singstar och grejjer abba medley jag,amanda och pörn ägde haha:P sen fortsatte vi våran lagferre, och såg en av AKs nya filmer haha, sen vid kvart i ett drog jag,emma och karin och amanda hemmåt, amanda svängde av vid sitt håll och vi fortsatte mot busshållplatsen , drog mig nästan igen men klarade mig, sen kom bussjävlen. och vi klev av vid statoil, följdes lite men svängde av och dom ortsatte mot karin,var ju faan ljust ute haha, så det var inte så farligt att gå inte en enda jävel ute hhaa:P . sen hemma och hoppa jag i bingen:)

Idag äre Lördag, är redan uppe fy faan kvart i åtta steg jag upp och då vakna hela familjen men de har somnat nu igen haha:D duschade lite fort och klädde mig, dricker mjölk te frukost var så jädrans gött dä:) läser tidning kommer ingen vart och smsade lite med min becci:) , ska med bussen tjugo över nio te stan och sedan 10.00 bussen te hammarö, ska träna UT kl 11.00 iihih, till 13.00, sen ska jag nog ner te stan och i alla fall hämta min kamera av pörn som ja glömde haha, men inte äta med dom kanske för jag har inga pengar, blööö:( , men jag venne jag.

bye:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0