Lördag.


ska börja att berätta om de senaste dagarna, börjar med torsdag:
då vare gympa och inte mkt mera , det gick väl sådär, är inge peppad skit också:( , det var väl allt om torsdagen.

Fredag: var hemma och städade, duktig som jag är, sen så for jag iväg och mötte pörn och amanda vid arkaden, sen kom även spaak så gick vi till hemköp, sen tog vi tolvan till kvarnis, ingen jenny var där utan mickey, jag körde bara uppvärmning,  sen så gick jag till busstationen,och sedan kom bussen jag skulle med , i stolpen smsade jag sannis att jag var snart framme, så kom hon och hämta mig, så hämta vi pizzan hon hade beställt, sen hem och åt lite, sen så vare lets dance, hahaa sen efter laila dansat sprang vi typ till affären, eller aa vi gick:P haha, sen tebaka och såg klart, sen gjorde sannis 2 skivor te mig,sen följde sannis mig til  bussen så åkte jag hem, fick vänta i stan på min egen buss i 25 minuter så satte mig på donken och filosoferade lite haha:P sen kom den tillslut och då vare gött att komma hem, duschade fort och så sen vare sovning direkt:)

Lördag: gick typ upp halv tolv eller nåt, har inte gjort ett smack, nu blire mat i alla fall,
mini kom till mig vid tre så drog vi te affärn och handlade lite, sen så gjorde vi en as snygg tårta till karin som fyller 18 år imorn det var skoj:) , sen så duschade jag och sen vare körslaget och glass ochjgrejjer, sen lite så som i himmelen underbar film!:) äkta gråtfilm,

imorn äre gympa karin kör dit och vi hem:) , hehe:) skoj , inte långt kvar te UT yngre heller heh:)

alltså jag är partysugen i bött, nöjes nu vore , schlagerbar och bacardi breezer pineapple då kan det bara vara bra:) , får se till att dra dit  snart men lite svårt de närmaste helgerna är ju gympatävlingar men sen kanske,och hoppas csn skit pemgarna kommer snart med annars får jag faan dampet jue:) , blir så irriterad,

bye:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0