lördag.

 lördag då och jag gick upp halv tio, sen befann jag mig vid där jenny hämtade mig så vare gympamöte i ölme, hahaa var lite roligr emellanåt:) sen så for vi hem och jag fick gå från hagalundsvägen men göttit:) sen vare mat sen tog jag mig  en promenad till hydro och köpte godis så jävla gott:) , sen gick jag hem höll faan på att frysa ihjäl, men  väl hemma och ska duscha om ett tag sen äre körslaget, heeejjja team wells:)

imorn blire gympa och möte med lite folk angående UT:) som kommer bli as bra ,huvudledare med rebecca på måndagar sen är linnea för söndagar wooho:) , jag är ladddad som faan:) sen äre egen träning massa fristående först:)

baaaaajs baaajs baaajs, vad äre med folk?:( , roligt liksom.. men men..

beccci är bra:)


bye:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0