måndag.


igår vare söndag och det var först RM träning,sen egen träning, alla var skit sega och sånt, ingn orkade nått typ, friatåendet i mitt lag gick inge bra, och aaah allt var tråk tyckte jag, sen for vi hemåt och jag var så jädra hungrig, fy faan alltså, duschade och sen åt jag fy faan va gött det var:) , sen så blev det msn och massa och sen sov jag, mkt gott:)

Måndag: Idag äre måndag klev upp tjugo i åtta, har just ätit frukost, ska klä på mig snart och sedan packa ner allt jag ska ha med mig, så jävla mkt jämt, men sedan äre skola bild först , sen berättande 1 och mat förstås, har matlåda gött, sen ska morfar hämta mig så äre hammarö och träna UT som gäller, kan bli skoj hehe:) och min becci är där med:) ,
sen äre hem och sova för imorn äre en lång dag.

tisdag 8.15-17.00 , gäääsp, drama och dans , onsdag 8.15-15.00 stafettfilm?

måste bara säga att fredagen var as kul:) mer sånt hehe:) ,


Laget:)         
Älskade laget:)                     hahha mys i soffan:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0