måndag.


HAHA jag var uppe i ottan imorse, eller aa tio i sex,var pigg som en mört det har aldrig hänt  förut  tror jag:P, sen frukost sen klädde jag mig sen for jag till universitetet och gjorde omtenta för typ 4:e gången jag måste ju vara dum i huvudet, men frågan är faan svår om värdegrund. sen så tog jag mig en sväng vägen förbi kronoparksskolan var tvungen att kolla lite, så kollade och såg där jag hade haft VFU. förstår ej varför jag gick förbi för jag ville bara tillbaka då, men ska hälsa på nån dag snart här!:) , sen så gick jag vidare till centrum där och åkte bussen te stan sen till mamis jobb och hämta pengar sen så te stan och handlade på hemköp sen hem och nu sitter jag här lite, ska se en film tänkte jag men vilken vet jag inte, sen så ska jag äta mat och sen blire barnträning, och sen träffa rebecca lite som spelar innebandy efter <3 söötnosen:Dsen hem och duscha och sooova:)

ska upp i ottan imorn med  för sen har vi seminarium halv nio med grupp 1 var dock vet jag ej haha:D

bye:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0