måndag.


jaaao igår vare ju söndag och jag tränade först RM-laget lite, men sen blev det UT möte, och vi hade faan möte i två timmar, sen vare egen träning och vi dansade fristående, sen så hoppade vi och hade tumbling, sen hem och duscha åt kvällsmat blev paj mums:) , sen så sova lite senare:)

måndag vare idag ja och snön låg på marken fy.. sen städa jag mitt rum och skurade, sen så dammade också och sedan bädda jag nytt i sängen,sen satt jag och glodde mest vid datan:) ,sen blev det mysteriet på greveholm:)sen vare UT gympa, jag plockade typ fram allt haha:P duktig jag, sen så vare gympa och det gick faktiskt bra dom är duktiga, sen kom mami och papi och hämta,sen blev det dusch och sen mat och idrottsgalan, nu är jag övertrött och skrattar åt allt så jag kanske borde gå och sova snart hahaha:Påååh gud va kul:P

becca är fantastisk>3
tack för att du finns!,
vad skulle jag göra utan dej?

du är bra>3
du får mig att må bra alltid,
genom att alltid säga dom rätta orden.
och jag är glad att du är min vän.
du kommer alltid vara min vän>3


imorn börjar skolan, 10.15 till 15.00 typ:) sen äre gympa barn sen egen gympa, onsdag ? torsdag skola och gympa, fredag fristående och lagferre?:) hhe:)


bye:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0