måndag.


jaaao då vare måndag och ny vecka och jag har köpt busskort, pluggat massa så att jag ska skriva observationsstudien på annas data snart:) , sen så har jag träffat terri och elias världens söötaste unge:) han pussa mig två gånger på kinden eller om det var 3 en riktig pussgurka:) , sen så åkte jag hem och såg lite föräldrafällan som gick på  tv, och plugga och sen dusch sen nu mat sen så blire väl slapp:) sen sova;:D

idag har jag faaan as mkt träningsverk sen igår kan jag lova,kan ju knappt gå,sen kan jag knappt skratta för jag har så ont i revbenen,sen har jag ont i  magen, låren , nacke och ljumskar var väl alla ställen hahaha:P

sen har jag saknat fritids så mkt idag,men det gör jag varje dag vill tillbaka saknar alla gosiga barn:), ska hälsa på här nångång i januari ,blir kul att träffa fröknarna med för dom är verkligen så himla snälla:) bääst


imorn äre mer plugg, sen träna solstrålarna på eftermiddagen

onsdag: plugg, torsdag:; plugg och gympa. fredag: ? mail in arbetena

helg sen göra om tenta frågan på måndag, jag är så dålig men nu ska jag faan klara den:)
sen tisdag äre seminarium och opponering:) 
 
bye:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0