nyårsafton+nyårsdag.

FY FAAN  va trött jag är , får helt enkelt skylla mig själv.. dagen igår började med dusch och madicken på tv,sedan for jag mot deje, sen laga jag och marie tacos, det var mkt göttit:) , sen så väntade vi och sedan bytte vi om och sedan kom patten och linn så lämna hon linn där så åkte vi mot forshaga i hennes rosa lilla bil:) , sedan klampa vi in i hennes hus hha satte oss i soffan och sedan kom det lite folk så korkade vi upp, blev lite ölspel och så , och sen gick dom och då kom det nya haha, var mkt trevligt, drack och hade oss, sedan blev det tolvslag och jag skålka med alkoholfritt mums:) , har även snackat med becci min söta, sedan fortsatte ölspelet och det, sedan vare natta men neej ingen var trött, pratade med min kära vän alice sen sannis det var mkt trevligt,:) , sen alice igen haha hon var as rolig jag höll på att skratta ihjäl mig, fy faan vas hon är rolig:) , sedan blev klockan mer och mer sen somna nåra, tjugo i sju gick jag och marie och sov, och vi sov på golvet filt under sen kudde sen en filt och det var faan svin kallt , men men vid kvart över tio vaknade vi till och började städa i vardagsrummet hehe, såg ut som hej kom och hjälp mig, men sedan vakna pattens syster så prata vi med henne och lite senare väckte vi patten som inte mådde så bra, sen kom maries mamma och lämna linn så åkte vi hem te marie där vi åt resterna från tacosen igår och även lite potatisgratäng den var mums:) sen så slappa vi lite, sen följde hon mig  te bussen så åkte jag hem och fy satan va jävlakallt det var kunde inte röra fötterna ohh herreguud, väl is tan tog jag min egen buss hem, har duschat nu och så:) är så jävla sugen på cola men affärerna är stängda och anna är lat:P blir kalops snart och en skvätt cola som mamma sa att jag fick ta:) sen slappning pluggning?:) tv sova:) är så jädra trött.D

gott nytt år gott folk!:) , hoppas året blir bättre än förra vilket var bra men..

¤ jag ska iaf detta år sluta stressa så mkt som jag gör är inte bra.
¤ jag ska göra saker i tid så det blir klart.
¤ jag ska vara snäll:)


bye:D

Kommentarer
Postat av: Jessica

okej ;D det var ju halvbra asså

2009-01-02 @ 15:05:30
URL: http://jessicabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0