onsdag.


det är onsdag och jag gick upp vid nio för att skriva klart observationsstudien på annas dator, sen frukost, sen for jag till universitetet:) , och träffade anna så lämna jag böcker te henne och hon lämnade till mig:) sen tog jag en runda förbi kronoparksskolan , ska nog hälsa på där på fredag när jag lämnat arbetena:) . får se, sen så for jag te bibblan i stan för att skriva ut,sen åkte jag hem och nu ser jag på sandor slash ida men den är slutt snart:)
ska äta mat sen fisk fisk mums:) , hiihihi, sen vet jag ej vila lite, har lite huvudvärk idag, ska faan kolla synen snart så att jag vet om jag behöver göra nått åt det för huvudvärk varje dag vill jag ej ha:( ,
igår när vi hade barngympa var i 4 ledare, spaak  var sjuk, amanda var sjuk och nina var sjuk och vi hade typ paniken så vi fick låna en becci och en alex från kometerna haha:D så braa:D


imorn torsdag äre gympa:) sen fredag lämna in arbetena och kanske hälsa på fritids efter lunch nångång kanske är bra:) , sen så äre fristående träning med:) ,

bye:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0