onsdag.

ska berätta om min tisdag först, klev upp kvart över sex, mami skjutsa mig till skolan för att jag skulle få pengar av henne innan:) , sen hade vi drama och det är faktiskt lite roligt haha:P , vid halv tolv vare lunchraast, mkt gött med mat då vill jag lova:) , sen så vid halv två börja vi igen och då visa vi upp våra små teatrar våran var kul , cicci dansa iam singing in the rain fy fan va kul :P hahhaa, sen så vid tre sluta vi, då då sprang jag ner te pressbyrån och köpte youghurt och frukt, kvart över började dansen men hann bara vara med till fem i fyra, skynda mig te bussen åkte te stan gick fort till hemköp köpte lit emer att äta, gick som faan till busstationen och jag kom fram i tid, och då var jag stressad, bytte om lite men var redan ganska ombytt gikc ju i mjukis hela dagen så:) åt lite, sen träna barna:) skoj skoj vare.sen hade vi träning, gjorde nåra framåt varv och sen hade vi hopp och då nåra varv, sen hem och duscha och äta pan pizza, sen sova somnade dessvärre med mobilen i sängen haha:P vakna sex i morse och undra vart den var:P

onsdag: klev upp halv tio, sen åkte jag iväg till skolan , vårtan studiegrupp hade en timme, vi var 3 pers , jag ,cicci och ida, vi skulle göra nen film hahaha så jävla kul:P vi skulle fortsätta på filmen som gruppen innan oss hade gjort, så det var bara att fundera , jag filmade, cicci var en dinosaurie och ida slog ner henne, den blev skit bra;) haha, sen for jag te stan och mötte marie så åkte vi till mami och fikade, sen te stan och spelade biljard på score as kul haha, sen så gick vi runt lite och sen in på donken och åt glass, sen for vi hem ,göttit vare, ska nog äta mat snart,. duscha senare och så:)

imorn är jag ledig, gympa äre men :) , sen fredag ledig och fristående, och sanna och kolla lets dance:) hihiih skoj var längesen vi sågs nu så:) . hiih helgen blir lugn,ska träna RM laget på söndag:)

söndag och måndag är sista träningarna för UT laget, nästa Lördag bär det av mot hedemora:) ,

bye:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0