Söndag.


igår vare lördag och jag satt typ på min kökstol hela dagen och läste en bok, tilslut läste jag ut den och sen börja jag på nästa som jag hade redam börjat i fy faan va tråkiga böcker, sen följde jag med mami te affärn och sen köpte vi donken mums:) sen dusch sen körslaget, ooh yes team wells är kvar:) , sen så blev det lite mer bok läsning, sen spelade jag sanning och konka med alice på msn och marie med haha:P sen sovning men tog lång tid att sova.

söndag: gick upp en halv tio och anna gjorde mannagrynsgröt te mig mums:) ,sen har jag äntligen läst ut den där boken så nu ska jag börja skriva lite på observationsrapporten eller skriva rent, sen så imorn börja med det andra arbetet fy faan för det:P ska klä på mig snart sen ska karin hämta mig så ska framtidstruppen RM tränas, sen ska jag träna också, jävel va stel jag känner mig sne har jag typ ont överallt med haha:D vi får se hur det går..

bye:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0