tisdag.


Det är tisdag idag och skolan började, kvart i åtta for jag upp!:) , sen vare lite packning av allt som skulle med, for med bussen te stan och sedan till skolan, vi hade introduktion på våran nya kurs estet kursen:) , lite rast och vi fick sluta tolv,, åkte nert te stan köpte lite godis tog bussen hem och där på satt det en pojke bakom mig, så jävla jobbig, satt och gjorde ljud hela tiden och härmade mig typ, jag var så nära att säga håll käften men orkade inte, han gick av före mig tack och lov för den s unden ifred:) orkar faan inte byta om gör det sen på gympan , ska äta snart och sen typ fara iväg igen mot HUC och träna solstrålarna, sen egen gympa,sen hem och sova:)

ledig imöra:) , toradag äre skola igen svenska 2 och drama tills 15.00, sen direkt gympa typ:)
fredag ledig och då äre fristående sen lagfest, woooho:) lördag extra träning för UT 10.00-12.00 :P tidigt jaa

söndag gmypa med RM sen egen gympa:)


idag har det gått 4 veckor med hål i öronen med:) hiihih,


bla bla bla bla bla bla bla vbla, skit och skit:(


bye;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0