tisdag.

igår  vare måndag då och jag gjorde omtenta och handlade lite mat,sen for jag till gympan också och det gick bra att träna solstrålarna dom är udktiga!:) , friståendet ser med bra ut den kan placeringar hehe, sen så träffade jag becci lite som skulle träna innebandy det var underbart  hon är bäst:) , sen kom mami så for jag hem:P

idag uppe i ottan igen, har ätit frukost nu , ska klä på mig sen fara te skolan och vi ska ha opponering i min grupp 1 här, börjar faan bli nervös över vad de ska säga, alltid svårt att bedömma andras arbeten framför mitt eget,men det ska nog gå bra detta, sen så äre väl hem som gäller, men vad ska jag äta idag? är frågan haha:P ,sen äre i alla fall solstrålarna träning och då får jag träffa becci igen hiihih:) ,sen min egen träning, hur ska jag orka men det gör jag nog:)

imorn då,onsdag ska väl försöka ta tag i det man ska ändra i observationsstudien kanske:) och sen inte göra så mkt, ladda inför  estet kurs woohoo:) , och jag får låna böcker av en i min engelska B för hon har redan läst den woooh:D


ha en fin dag gott folk, det ska jag ha:)

bye:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0