tisdag.


idag har det pluggats minnsan, och sett tjorven och skrållan som gick på tv as bra jue, sen såg jag mamma mia the movie, älskar den filmen!, sen så blev det mat och sen for jag te hammarö och tränade mina solstrålar, haha har så jävla ont i träningsverken så var lite jobbigt att passa men det funka ändå!, sen hem och duscha och åt lite och plugga lite mer, nu har jag nyss borstat  tänderna, anna sa att jag skulle sova i tid för hon ville det för hon har skola imorn, för annars stör jag henne om jag är uppe.. men men:P

på torsdag kommer min nya mobil, sara ringde förut och skulle förlänga mitt abonnemang åt mig , för hon jobbar på 3-butiken i sthlm nånstans:) ,så på torsdag eller fredag dyker en W595 blå upp hos mig men med samma nummer som förut är glad hehe:)

imorn ska jag träffa emma i min klass så ska jag få kolla i hennes böcker hon skulle köpa imorn lite , för jag har inga pengar nu och när hon ändå ska köpa så kan jag ju kolla i hennes, annars går arbetet framåt , är klar med observationen , så det andra kvar men ska skriva allt på datorn imorn och torsdag tror jag:) fredag ska det mailas till studiegruppen:)


annars så mår jag bra:)

bye bye:D

Kommentarer
Postat av: emelie

Jag älskar också mamma miafilmen! Såg den två gånger på bio och fick den i julklapp. Den är bäääst!

2009-01-07 @ 09:11:41
URL: http://emeliekindwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0