torsdag.


torsdag idag och jag hur seg som helst , men kom upp vid halv elva typ , åt frukost,sen så slappa jag och sen gick jag till bibblan för att skriva ut mina arbeten för 3:e gången haha, hade glömt sidonummer igår när jag hade skrivit ut typiskt, tog en så lång tid så gick hem och sedan vare mat, ska snart byta om sen ta bussen mot hammarö så ska jag träna:) . hoppas det går någorlunda bra idag ,för huvudvärken har förstört dom senaste träningarna, hoppas vi kör nått kul på hopp idag uppbyggt är så tråk men:P . målet för idag handvolt hel sen en och en halv:) ,sen hopp : fina dubbelskruvar? eller bra tzucka inhopp te uppbyggnad:) ,

imorn ska jag lämna in arbetena shiit va nervös jag blir ,sen ta mig en tur till fritids för att säga hej lite:) kan bli skoj:)
sen äre fristående träning med ska bli skoj:) ihihi .

bye bye.:D


meen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0