Torsdag.



idag äre torsdag, tio i sex gick jag upp och det var as tidigt jue, blöö, kom iväg och träffade min gamla barndomsvän camilla på toget så vi tog samma buss och pratade om massa, herregud 22 hela år har vi  känt varann nu och det är gött:) , hela historien började att min mamma och pappa var arbetskamrater med camillas mamma i köket på sjukhuset så äre:) , sen så hade jag lektion svenska 2 det var tråkigt blev as trött:P . sen lite rast sen drama det var kul massa kontaktövningar ovh grejjer:) , sen så hämta jag kurskataloger till anna för hon tar ju studenten och inte vet vad hon ska göra så hon ville ha:) , sen tog jag mig en promenad och kolla lite på fritids sen in te stan och lånade frankenstein på bibblan, sen så te banken och låste upp min internetbanken dosa:) , sen så posta jag CSN brevet, sen for jag hem , är godissugen men får nöja mig med tacochipsen och cola så länge så ska jag köpa godis sen när jag ska ner te stan , för ska ju åka till hammarö och träna kl 5:) sen hämtar mami mig , hiihih

imorn är jag ledig och då ska jag åka upp te skolan och hämta en bok av anna och hon ska få 2 böcker av mig:) sen blire väl hem och invänta att möta pörn och mandi och köpa godis,tradition,sen ta tolvan bussen te kvarnis och träna fristående, venne om jag ska till lagfesten alltså, är ju lets dance för sjuttsingen:) heheh 


bye:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0