torsdag.


igår vare onsdag och jag åkte upp te universitetet för att plugga lite med emma, vi hade ju inte 3 böcker men hon kom på att hon hade en  till så vi behövde bara två, men vi hitta en och sedan smsa jag cicci som satt och läste den  andra så fick vi den hehe:) , men sen kom vi fram te att observationstudien bara ska in imorn och inte det andra utan nästa fredag, vi som hade typ panik hahaa:P sen åkte jag och emma te stan så skulle hon köpa baguette men jag åkte mammas jobb för att äta mat, så jävla gött vare med tanke på huuvdvärken jag haft hela dagen , sen så skrev jag allt på datan när jag kommit hem tog sin lilla tid för jag är seg:P , sen så duscha jag och åt lite paj sen så slappning och sedan sovaning:)

torsdag idag: gick upp och klädde mig ,sen hämta vi min nya mobil som kommit wooooho:) , sen så handlade vi , sen hem och startade upp mobilen den var hur fin som helst:)  blå blå blå:) , sen så nu sitter jag här ska snart äta mat, sen byta om sen bege mig te hammarö för gympa:) får se hur det går med träningsverken idag haha:P ,

imorn äre fredag och då ska jag maila till min studiegrupp:) , sen vet jag ej vad jag ska göra i helgen plugga kanske vore nått, sen så aah tenta frågan på måndag, sen opponering på tisdag, hehe:)

bye:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0