Fredag.


igår vare sista dagen på lägret, och jag hade station och sen tumblign med UT och sandra och anna:D , hahaha jag råka dra te en gymnast för jag skulle visa hur en annan skulle göra så råka jag vifta så kom hon i vägen, men bra gick det men sen börja vi typ skratta också haha;D , sen hade vi valfritt, sen så bortplockning hehe:D sen kom mami och hämta mig för att det regna, sen övningskörde anna te skåre sen åkte vi hem:D så blev det mat och sedan dusch:) ,

idag fredag och midsommar dagen, en ganska tråkig dag för min del, mami är sjukis, anna ska bort så aah får roa mig med svensson svensson:D har iaf offrat mig för familjen idag, jordgubbs jakt men tillslut så:D, hehe:D
är hungrig men får vänta ett tag med det hehe:D , men ändå:D

imorn äre lördag och jag venne vad jag ska göra,sen inte söndag heller:P , tiiisdag vet jag för då drar jag och sannis till sthlm och besöker allsång på skabnsen, det bästa med sommaren är allsång:D , hoppas på sol då;D

sen vet jag ej vad som händer mer är avslunting hos jenny och mickey nästa fredag tror jag:D
sen ska jag väl börja packa inför en vecka i arvika:P , men nu vet jag ej om jag vill för jag vill ju en bo själv i ett tält men:) ,

allting spörs:D

ha en fin midsommar alla som har något kul att förvänta sig:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0