fredag.


idag har jag varit hos marie och fikat det var mys:D ,sen så åkte vi te stan lite,sen for jag hem för att byta om och sedan dra och möta emma vid statoil för att sedan cykla ut te hammarö te jenny och mickey  våra ledare.sen hade alla kommit så fick vi glass, maränger, och sås och massssa god frukt:D , sen så såg vi lite från JSM och lite annat :) ,sen så hade vi lite gympa på gräsmattan, stå på händer tävling, spagathandvolts tävling, jag och pörn hade kullerbyttor tävling  as kul haha:P , sen så lite senare for v i in mot stan , jag,alex,emma linda och mini som cykla,vi stanna till vid en lekpark haha  as kul lekgrej där, sen for jag och emma te stan så köpte vi strips vid timmys och satt där det var mys:) sen cykla vi hem har duschat och så, så strax äre sovdags ska bli gött:D

imorn ? ,ska väl städa mitt rum kanske, och kanske börja packa lite saker, + att packa lite till arvika en hel vecka undra vad jag ska ha med mig, åker i alla fall bil dit på måndag med emma, sen får jag låna ett tält av emma med, bra det:) kommer nog bli skoj ändå hehe:D kommer hem nästa söndag och då ska det flyttas in minnsan;D
söndag vet jag ej kanske träffa becca pytte men man vet aldrig med henne. hon är en mkt upptagen person:)


ha en fin kväll alla godingar:D

             
två bejbs;D                                  Allsång med min bästa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0