Fredag.

GRATTIS CARRO OCH EMMA 19-ÅR!:)

 igår vare torsdag och jag gjorde prov,det gick åt helvete men jag ska ej klaga gör om det nästa torsdag, då ska jag googla hela tiden hehe:D sen blev det gympa vi hoppade och dansade lite av det nya fristående och så:) hejjade på SM 2 som hade genrep inför  USM:)
sen hem och sova:D

äntligen fredag, gick upp vid 8, har ätit frukost och så läser bok nu,ska möta brudarna vid SÄG klockan halv tolv,sen ska vi ha uppvisning halv ett om vädret tillåter:D,sen ska jag åka te sannis, vi ska leka också ska hon klippa mig :) ,wiie,
Lördag vet jag ej vad jag ska hitta på kanske leka med rebecca elelr nåt annat trevligt, söndag äre ingen gympa så det blir slappning:D .

Studenten nästa vecka är nästan så att jag är nervösare, men det ska bli mkt kul att se när de går ut, jag älskar studentern, as trevligt:D idag äre ett år sen kusin erik tog studenten så jag befann mig i sthlm då:D

Ha en fantastisk dag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0