Lördag.


igår vare fredag och jag var vid SÄG vi hade uppvisning där haha,.as kul vare faan:D, sen så for jag te sannis och sedan gick vi te stan och mötte hennes mor,sen så blev det maxi och sedan hem och så, och lite  senare blev det mat, sen lite singing bee med och sedan åkte vi ut te skärgårn det var cykelns dag så vi mötte upp carro och magnus där ute så kollade vi lite, underbar musik ,  wallmans schlagerbar på turne , dom sjöng massa bra:D sedan for vi hem och lämna bilen och tog cyklarna till petras pojkvän,var as långt men sedan kom vi fram och drack lite cider och elin var där också:) , sen cyklade vi te mastis och det var mkt trevligt:) , sen dansade vi och sådant,sen Singstar, var så jävla roligt ,fast sanna vann varje gång över mig men diggelo diggely, håll om mig och nån mer men skoj var det:D ,sen vid 2 gick vi och gick på efterfest med en som sanna kände och en till, kollade på bruce springsteen,värsta artisten jag vet typ, dom hade sriöst 10 dvder typ med han jag skojjar inte, drack cola gjorde vi och sen hämta mig cykeln och drog te statoil och sen vår bänk vid station och åt och sen hem och sen såg vi på "vi hade ialla fall tur med  vädret igen", as bra film:D , sen somna jag :)

gick upp vid kvart över tio typ, kollade klart filmen och sen mat,sen åkte vi te deras förestag lite sen så handla vi och grejja:) ,sen såg vi på USM på datorn, vårt lag körde rätt bra men många fall synd men:) , sen så for jag hem och köpte en hamburgare på donken sen handla jag lite på hemköp och sen hem och duschade,ska äta lite snart sen ska det kanske sovas i tid:) ,

imorn ska jag nog städa kanske annars kanske träffa beccis:)

ha det fint:D


Elin är het:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0