Lördag:D


i fredas vare mkt slappt, var på ikea och sådär, det spregna hela dagen, anna åkte te linda, så jag mami och papi hyrde 2 filmer, vi hade i alla fall tur med vädret igen och wallander - hämnden:D, men såg inte wallander jag skulle bara blivit skit rädd ändå, sen så lite senare gick jag och sov:) ,

Lördag idag, ska kolla på stadsloppet snart,vet ej när det är slut, sen ska vi nog te alfie, jag,mamma,pappa och anna:)
så hann ej åka te kristinehamn, men ska nog leka med sannis imorn , det är alltid skoj:D

hela veckan utom fredag äre gympaläger 12.30-16.45 så dagen är förstörd:P har även gympa själv tisdag och torsdag, , för på fredag äre midsommarafton:D, se n så ska jag och sanna till allsång när måns kommer, det är givet,det kan vi ej missa:D, sen typ 30:e juni åker jag te arvika för då äre funktionär på arvikafestivalen med emma och co, ska vara där  tills 4:e juli:D ,sen flyttar jag in i lottas lägenhet, det kmr bli skoj:D , bara att jag typ inte har nåra pengar att leva för för att jag ska betala 2 hyror men det är väl så det blir när man inte fått fingern ur och skaffat sig ett jobb hehe:D

party är jag sugen på:D

jajaja vi får se hur det går:D

byeee:d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0