Måndag.

igår vare söndag och på dagen gjorde jag nada, var med mami och handlade,sen på eftermiddagen åkte jag till sanna för att umgås lite,det var trevligt, lite senare följde jag med när sanna och ronja skulle hyra film, hehe:) , sen så åkte jag  tio bussen hem och den kom i tid haha helt bra, sen vänta på min buss i stan i 24 minuter, åt en cheesburgare på donken och sen hem sen duscha sen sovdags:D

idag har det varit gympaläger, det var trevligt,men guud va ful tshirt man fick,orange man såg ut som en persika;)
jaja men men:D, hade UT hela dagen först styrka/dans och sen station,sen tumbling och hopp:D, trevligt värre med sandra vid min sida också:D underbart;D
sen åkte jag buss hem, köpte donken fick ett glas ett grönt denna vecka, sen åkte jag hem och åt sen duscha jag och sen inte mkt mer, har ont i bröstkorgen typ eller det hugger och trycker lite, men går väl över:( ,

ska sova strax ska upp halv åtta , ska med syster te sjukhuset, sen blire gympaläger igen och sen egen träning på det:D snacka om helt slut imorn kväll:D

godnatt alla glada:D puss.D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0