måndag:)


idag var jag ,mami och anna på skutberget, anna övningskörde dit därför ville ej pappa följa med. vrångast  i stan typ:P , åt glass,sen bergvik sen så handlade vi på willys:) , sen hem så gjorde jag korsord på balkongen,sen när solen försvann därifrån gick jag in och såg sällskapsresan, den när dom seglar as bra:) , nu var den typ slut eller anna sa att jag ej skulle  vara i  hennes rum så bäst attt gå därifrån,  tror hon är lite irriterad för hon sa massa till mig.. dumma unge.
ska duscha innan jag ska se lotta på liseberg tror jag eller så gör jag det efter hehe:) , ont i magen har jag också:( ,
vaknade 7 imorse och hade så ont i magen att jag ej kunde röra mig:( blööö.

ska sova i tid iaf så jag orkar upp imorn klockan kvart i 5:P haha, ska åka kvart i sex hemifrån sen kvart över sex te sannis:) , sen ska vi åka te sthlm:D wiiie allsång here we come, måns måns måns:D hahaha:D ,
sover hos sannis sen nåra timmar och tar 7 bussen hem för hon ska jobba kl 7:) hihi,

ha en fin kväll i solen alla glada:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0