Måndag.


Lördagen spenderades på eftermiddagen med therece och elias på mariebergsskogen,sen åt vi pizza på amigo det var göttit:) sen hemfärd och se sommarkrysset och så:D

söndagen spenderades med min beccis , som var ganska så trött när jag kom,såg nyvaken ut haha:P ,satt hos henne lite sen åt hon mat,sen så fick vi skjuts till frida, så köpte vi glass på ica :) sen ner mot sjön och badade lite hehe:) sen kom mami och hämta mig så var tvungen att krama lite på beccis för hon ska ju åka bort nästa vecka och jag denna:) åkte te lottas lägenhet och hämta nyckeln och sedan for vi te affärn ochsen hem och duscha sen packa lite mer:) sen sova men svårt vare eftersom det var as varmt:)

måndag vaknade med täcket på mig var as varmt och som en bastu i mitt rum:P öppnade fönstret direkt haha:P har suttit här lite ska äta frukost nu sen duscha;:) , har packat klart det var ju bra:D , sen kommer emma och hämtar mig nångång  vid tolv tror jag:) , sen så äre arvika för hela slanten:) ,


kommer hem nästa söndag och då ska det packas:), sen köra sakerna till lägenheten:D


wiie:D pussss alla gooodingar:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0