Måndag.

oj oj många dagar att skriva om:P
vi börjar med i torsdags: hade gympa träning och vi sprang fy faan va jobbigt det var vill jag lova:)

fredas: jag åkte till kristinehamn på eftermiddagen och kollade dans, men innan var jag och sanna på systemet,sen kollade vi dans,sen gick vi hem te kicki och hade förferre,sen så lite senare gick vi till mastis,jag och sanna åkte virvelvinden innan var ju fastingen haha:D sjukt kul, sen  mastis,det var också kul och mycket folk, lite senare drog vi hemåt och åt hamburgare och cola på statoil det var mkt gott,satte oss vid station och åt och även denna gång ville  vi åka till sthlm mitt i natten när vi såg bussen haha:D sen gick vi hem och sov, det var mkt gött :)

lördag: blev inte tassemarten för mig hann inte, gick upp vid halv tio hos sanna och sedan gick vi te konsum för cola och glass,satte oss på hennes altan och sedan gick jag te bussen och åkte hem den var en halvtimme försenad:O,hur lyckas den, sen hämta mami mej i stan så bytte jag om i bilen så skjutsa hon mig till terr för där var det avslutning och det var hur kul som helst,vi körde stafett och tog lagfoto , och fick presenter, ett jätte fint halsband av filippa hon gjort själv i en varsin färg fick vi och jag fick blått, sen ett kicks presentkort sen ett mobilsmycke heheh:D ,sen åt jag och  terr och sen åkte vi vidare te karin för nästa avlsutning. lekte dunken,sen hade vi hjulningstävling och flickistävling, jag körde 14 haa:D , sen så åt vi rulltårta och såg film från RN,sen drog jag te bussen och åkte hem te rebecca på hammarö , det var trevligt frida och hon var där, prata massa och sen åt v i lite mat,sen ringde alice så vi prata lite,sen var vi i rebeccas  rum lite,sen cykla dom te coop och jag gick för att vänta på bussen i 30 min ,kom det någon buss neej trodde jag,så fick ringa min mami och hon hämta mig, sen kom bussen ändå haha, hem och duscha det  var oerhört gött:), sen sova var så jädra trött:)

sändag: upp elva typ, direkt åka te skutberget och gå lite,sen så mörudden,sen mat och slapp ocj plugg,sen prata med alice, sen så lite tvn och patientsduell med sanna,och duscha mat och soooova:D

Idag: klockan ringde tjugo i sex och jag for upp....direkt , pigg som en mört:D, det är sol ute och 9 grader varmt och underbart och klockan är bara 6:Dkoimmer nog bli en strålande dag dock ska jag vara inne hela förmiddagen i skolan vi ska ha redovisning om vårat arbete om miljöproblemet mat-skolmat, sen har vi lunch sen en till lektion till kvart i 3 så där försvann den solen aha;D ska hem och njuta sen av att det är SOMMARLOV. torsdag har vi sista testet fast hemifrån,

imorn äre gympa och på torsdag med:D fredag åker småtjejerna på USM i ystad och vi stora ska roa oss med att hoppa på säg-festivalen hehe:D skoj skoj:D


ha en fin dag:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0