onsdag.


tisdag gympaläger och träning själv, hade huvudvärk precis som alla andra hade, men gick rätt bra:), alex var med och träna med oss också, sen  blev det massa styrka också:D

idag gympaläger igen,. är så jävla trött,har bokat min  bussbiljett imorse,sen åkte jag te bibblan och skrev ut pappret,sen så for jag te hammarö också vare läger, var trött sen i slutet kan jag lova, men härjade med lotta ändå:D , haha,sen fick jag skjuts av lotta te stan så tog jag buss hem:) . hem och åt sen duschade jag ltie senare när jag hade varit på affären:) , smart som jag är gick påsen sönder och kakpaketet åkte ut och jag cykla över dom haha, men men gick rätt bra ändå:D , sen har jag ej gjort så mkt mer, suttit här ska snart sova har huvudvärk..

imorn äre sista dagen på lägret, roligt , men tråk att sen inte träffa min sandra på länge, får ses i sommar:D

midsommar vet jag ej vad som händer:)

men på tiiisdag bär det av mot sthlm:) , allsång med sanna fy faan va skoooj det ska bli:D hon är den bäästa:D


sen skrev alice nyss att hon flyttar te island i  augusti... ledsen blev jag men ändå glad för hennes skull:( men fy vad jag kommer sakna henne..

sov gott:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0