Onsdag.


tisdagen bestod av att träffa marie,sen  tränade jag, lekte mest haha:P ,

onsdag idag och det har regnat och sen sol o.sv , läst bryson emellanåt och inte gjort så mkt, sen blev det lite bergvik iaf:D snart ska jag dricka kaffe och äta kaka;D

imorn äre tenta på datorn som gäller, måste te bibblan min dator är segast, får väl se hur det går, minst 15 rätt för G det ska jag väl klara om jag inte är helt veck i hjärnan haha:D,sen äre gympa också och spriningning äre redan torsdag liksom fy :D, sen äre fredag och sommarlov och helg och undra vad man ska hitta på:D

måndag:? , tisdag äre studentbal:D , onsdag ska becca och co på bal:Dtorsdag går syster ut och det blir kalas:D fredag? , , sen 15:e äre gympaläger:D sen 23:e drar jag och sanna te sthlm för att se allsång , måns vår store idol är där vi kan ej missa han hehe:D ,sen äre arvika festivalen som gäller, sen ska jag flytta in hehe:D roligt:D


byyyye:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0