söndag:)


midsommarafton bestod av inget typ, anna var borta ,mamma sjuk och sådär så det var tråkigt..

midsommardagen bestod inte heller av så mkt gick inte ut förens kl 6 haha,såg svensson svensson hela dagen typ, a s bra program så:) , köpte lite på willys och såg  sen sommarkrysset, ihih inte mkt mer än så:D

söndag och äntligen snart slut på helg jag längtar te veckan:) , idag har jag docl bara hämtat anna vid södra råtorp sen skjutsa hon mig halvägs te stan så gick jag resten, köpte ibumetin och hudsalva och cola och så:D sen hem och sen äta mat, och sen inte göra mkt mer:D solen skiner gött ute, och jag sitter här som ett fån och glor, men om jag ska gå ut så vet jag inte vad jag ska göra så:) ska väl duscha senare och sen äta lite kvällsmat:D och göra lite mer korsord. och hoppas på att becca ringer:)
sova i tid:D

imorn ? , hahaha frågetecken, blir väl nåt:P sova i tid vore bra eftersom jag ska åka te sthlm på tisdag morgon:D


ha en fin kväll i solen alla glada:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0