student-torsdag:D

i går onsdag vare massa spring,vi handla och gjorde massa, sen så åkte jag te stan,sen hem och sen mötte jag lollo och handla studentpresent och sen mötte jag mini så åke vi te hammarö för att se på våra kära nior som skulle på bal, dom var sjukt fina, alex var så jävla fin har faan aldrig sett henne så fin, sjukt imponerad var jag:) , sen körde mamma hem oss sen så duschade jag och sen spelade jag lite med sanna på msn ,som varje kväll typ,det är våran nyha hobby, as kul hehe:D ,sen gick jag och sov:D

idaaag då var dagen kommen, gick upp halv 8 typ, åt potatisallad och gurka te frukost och såg playa del sol, gjorde mig i ordning och drog te stan , smarthead så glömde jag lånekortet, så mami fick komma med det, gjorde omtentan och klara den 18 poäng fick jag:D ,sen åkte jag bussen hem så duschade jag och gjorde mig fin, sen åkte vi mot sundsta, var rätt mkt folk och sen sprang dom ut och mkt kort blev det och sjukt roligt:D, sen åkte de flak, och jag och mamma gick över te älvkullen för att se jossa, men var så mkt folk så vi gav blomman te jossas mamma, gick te bilen och åkte hem, sen kom anna och så gästerna med och det var mat fy faan va gött det var, sedan kom lollo och hämta mig så åkte vi te emelie för att gratta henne:D det  var trevligt, mkt gympafolk ,och våra ledare och så, mkt mat blev det och även efterrätt fy faan va gött, sen skjutsa lollo hem mig och sen duschade jag och har lagt in kort på datorn och så, är sjukt mätt kommer ej behöva nån mat imorn typ, ska sova snart tror jag, spela lite med sanna först tror jag:D,

imorn kanske jag borde sova lite, vet ej vad som händer, träffa becca lite kanske vore bra,
får även gratta fille och ronja som tar studenten imorn:D wooooho:D

lördag tror jag att jag ska bege mig  te kr-hamn,vore mkt kul att se ronja och fille och ta lite kort och så:D, tkr om bal:D
annars vet jag ej tat lugnt vore nåt:D

måndag börjar gympalägret eftermiddagspass har jag men det är gött det också:D

godnatt alla sööta:D


                         
         Sjukt fina:D                                         Student-anna:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0