tiiisdag.


igår var det massa sol:) , gött låg på balkongen och gjorde korsord och läste en bok lite,sen senare blev det lotta på liseberg påå tvn, det var bra men inget slå gamla hederliga allsång på skansen hehe:D , var uppe ett tag typ efter 23 nångång, tjugo i tolv ringde min kära vän rebecca som är i norrköping, det var ett roligt samtal med tanke på att ungen pratade nån blandning mellan östgöte dialekten och sthlmska, jag höll på att skratta för hon kunde verkligen inte få till värmländskan igen, haahaha, men hon sa att hon bodde med skåningar och sthlmare och hon är i norrköping så kanske inte så konstigt att man pratar som dom gör efter ett tag haha;D sen skulle jag sova, vilket var svårt men det funkade tilsllut tror jag:D kändes inte som jag sov nått..

klockan ringde kvart över 4 och jag for upp direkt? , det var ju lite konstigt haha:D men gött att vara uppe i ottan íbland också:D hehe, måste nog äta något snart,sen klä mig och packa lite saker jag behöver, sen ska jag åka te stan coh sen te sanna och sen går  te sanna sen ska vi  te sthlm:D wiiiie allsång here we come, kameran är med och det kan bara bli en underbar dag:D har ju världens bästa sällskap med mig:D

ha en bra dag:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0