tisdag.

söndag träffade jag becca och emma i stan det var trevligt.

måndag så ordna vi masa ärenden sen så kollade jag terr och elias p åstudentbal vid nöjes,måndag tjusiga klänningar,sen gick jag te torget så hämta mamma mig så köpte vi donken sen hem och duscha och sova:) ,

idag åkte jag te stan då satt det massa som ska ta studenten och skrek och sjöng på bussen,  aj mina öron:( , sen så åkte jag tåget te sannis, så slappa vi lite,sen åt vi mat:) , sen så såg vi på playa del sol det var ,mycket trevligt med min babe:) , sen så följde ho mig till bussen så kom jag he´m sen tog jag bussen te torget så  träffade jag marie ,sen kom terr och elias så drog  vi te llla saluhallen och köpte med oss pasta sallad,satte oss vid ett bord i museiparken och käka:) elias lekte i lekparken:) , sen så börja de komma folk så kollade vi på alla  tillslut kom väl anna fram tog en jädra tid, fotade lite och sådär,sen åkte jag ocn mami te affärn och handla sen hem,duscha sen ringde lollo,sen kollade tenta reultatet och blev ledsen:(  ,ska sova snart tror jag är ju en dag imorn också som innebär mkt stress:)

joooobbbigt allt blir:( , men men en del ska väl vara sämst också,va ledsen jag blir:( , jag orkar inte nuu, nu sjönk jag ner igen, jag var glad innan, men nu är jag ledsen;( ,

imorn ska jag städa, te stan köpa grejjs,sen så hem sen möta lollo i stan sen möta mini sen åka te hammarö och se nians bal sen hem:)

torsdag te bibblan och hoppas att man klarar jävla omtentan:( , sen så hem och duscha göra sig fin och fara te sundsta:) , sen så springer anna ut 13.00,sen te AK eller tunis,sen hem och äta massa gott); sen iväg igen tror jag:)

jobbig vecka men man får stå ut:)

puss alla sööta:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0