fredag.


idag på eftermiddagen åkte jag till min kära vän sanna i kr-hamn:) kom dit , hon hämta mig vid station sen åkte vi och handlade med hennes mami, sen var vi hos sannis och så:) ,sen skjutsade hon mig till station skulle ta tåget hem:) , pratae med beccis på tåget i telefon:) sen handlade matsäck, sen så for jag hem och duschade och åt sen blev det lets dance, och prata med  rebecca på sms, men kunde sovit hos henne men mami kunde ej köra mig och nu gick bussen så sent, så fick vara hemma. men är ledsen med mamma var dum:( . mamma kör mig ialla fall imorn bitti till rebecca så tar vi följde till hallen:) , hiih
ska snart sova tror jag:) hehe

tävling imorn:) hejjja nonstop och neverstop, hejja RM-salto och RM-volt, Hejja solarna och strålarna, Hejja UT änglarna och Älvorna. Hejja sannis barn:) ihihi, ihihiiihh kommer gå bra:)
ska bara bli lite peppad:) nu är jag inte det:( blöööö

men med sanna vid min sida så går allt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0