fredag.


äntligen helg och jag har ej skrivit något sen tisdags oops,men har haft fullt upp,
gympan har gått ganska bra denna vecka? . konstigt nog med mitt humör, men kanske är bättre att köra saker när man är sur:( , ställde nåra handvolt en och en halv skruvar och körde en salto? , pluggat har jag gjort också:P , torsdags körde jag hopp te platt konstigt men tävling snart jue:( , mitt humör har varit konstigt, ena studen glad ena stunden sur/ arg.

igår hade jag ett mkt bra samtal med min klasskompis cicci på msn, tack så hjärtligt för det!:) hon är bäst:)
hon säger mycket bra saker:)

idag har jag skrivit klart jävla arbetet,sen städat mit rum,sen slöat framför tvn lïte,sen dansat,sen ätit,sen tråkat och det gör jag nu med så fick en uppgift av emma tills söndag, att mål en teckning med henne och mig på i en verklig händelse, nått som hämst oss:) blir svårt men haha:P ska allt klara det:)


imorn äre dansföreställning ,dock endam:( :( men men sånt är livet. man kan inte alltid få med sig nån.
sen ska jag kanske se på finalen med sannis?:) , men vet ej än annars ska jag tråka:(

söndag äre gympa:) , kanske beccis kommer då också hoppas saknar henne så:) ,ajajaa

måndag äre träffa opponeringgruppen sen UT träning:)

byyyye , hoppas folk har trevligt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0