Måndag.


gympa vart det igår igen denna helg,kom te hallen och fick träffa beccis för hon var där och tränade UT,det var underbart:) ,hon själv var inte så himla glad kanske min lills söötnos. tränade RM laget och det gick skit bra, sen vare egen träning hoppade först, sen fristående sen tumbling, slut i fötterna var jag i slutet, så jävla trött, åkte hem och duschade och åt mat, sen vare lite msn och sedan sova, så jävla gött vare:)

idag måndag, klev upp tio i sex, sitter här med ett glas mjölk, hur faan kan det vara så svårt att äta frukost men det  går bara inte haha:P , ska snart byta om jag fryser ihjäl jue, sen ta bussen te stan och sedan till universitetet, för idag börjar den nya kursen nämligen natur och hållbar utveckling, yippie not, jag kan ej sånt där, sedan är dagen slut 14.45 tror jag då åker jag te stan och letar lite presenter, sen ska jag te hammarö och träna UT laget, utan beccis:( , men hon ska te hagfors och spela DM-final i innebandy, lycka till älskade vän!:) , men det blir bra:)

tisdag-skola,gympa, onsdag-skola till marie:), torsdag- skola gympa, fredag- skola ,fristående, leka med nån?:) , lördag äre mental kväll hos AK , sen söndag gympa:)


ha det fint gott folk!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0