Måndag.

I Lördas vare dansföreställning. har aldrig i hela mitt liv sett en sådan bra och stark dansföreställning,karin,micka och stina var med och fy faaan va bra dom  var skojjar inte, grät som faan :) mkt fint...tack anna och emma för sällskapet, vi drog te cofeehouse by george sen och fikade, sen gick jag iväg till busstationen,skulle nämligen åka  till sannis:) , kom dit och sedan gick vi te konsum och köpte godis och glass köpte jag, sen hem och kollade melodifestivalen, hejjade på måns, röstade på måns, helt besatta, han vann liksom av juryn,men sen hände nått och marlena vann jag blev skit arg och sanna med, så vi beslutade att gå te mastis, drack lite vin blandat med cola, var ej gott men det slank ner men med apelsinjuice vare godare:) , sen så gick vi te mastis och stod i kö, och sen in och drack rosa pantern och sånt, sen köpte jag 2 smirnoff ice och då fick man en tshirt haha:P sen gick jag sannis och ronjis till torggrillen och åt lite mat,sen gick vi hem var sjukt kul:P ,sen hem och såg playa del sol och sen somna jag :) ,

söndag: upp och hoppa, och sen hem och duscha,sen åka te gympan tränade barna,sen tränade själv, var as trött och allt men  gick sådär,sen hem och äta och duscha och sova:)

måndag: gick upp tjugo i elva;O haha, for te stan och sen te skolan och vi opponerade,sen drog jag te stan , och sen te gympan och tränade UT laget, fy faan va kul jag och beccis har på våra ledarträningar haha:P . underbart jue, sen hem äta och snart äre sovning:)

imorn plugg,bibblan,gympa sova:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0