onsdag:)


Oj längesen jag skrev, men har ej haft tid, måndags började gestaltningsveckan, och vi hade dans i nån timme, vi kom på vad vi skulle göra och så, sen for jag till bergvik i snöstormen, sen så kom mami och papi och hämtafe mig, köpte även en ny digitalkamera där haha:P marinblå, skräll jag vet Rebecca :P , sen så blev det lite fika,sen stan och fikade med marie snabbt som attan,sen for jag till rebecca, men ingen var hemma så tog mig nåra varv runt där haha,sen kom segmörten, så var vi hos henne lite, sen så lyssnade vi på kalra,färdiga,gå  låtarna i hennes kök underbart:) , sen så vinka jag till nåra av hennes klasskompisar som kika in från vägen  haha, rebecca skämdes hhaa:P
sen gick vi till gympan i snöstorm usch, väl framme så plocka vi  fram och körde sedan,sen gick becci och jag och pörn tog följe och vänta på en jävla buss i 35 minuter, fy fan va kul men kallt:) sen hem och duscha och äta och sova:)

tisdag: upp kvart i sex, sen åka till skolan , hade dans och vi kom på mer och mer och vi var så nöjda, sen vare lunch och vi gick till 11:an huset och där träffa vi lite andra av våra kompisar var kul att  se dom:) , sen så tillbaka till danssalen, i slutade typ 3, fyfaan va sur och trött jag var, åkte till stan och sen gympan, sen så åt jag lite och vi plocka fram, beccis passade med oss för vi var 3 stycken bara:) , hon är bäst:) , sen så  vare egen gympa, kunde faan inte ens stå upp så trött var jag och genomvarm efter 6 timmars dans och 1,5 timma solstrålar, körde uppvärmning och allt, matta gick bra, ställde 3 handvolt en och en halv skruvar, wooho och lite volt in rondar flickis med:) hehe ,sen blev det frukt och då hade min becci gått, som alltid fastnar där haha;D , sen hoppade vi det gick bra, sen vare hem och duscha och äta:)

onsdag: fick sovmorgon till halv sju men klev upp 7 var så jävla trött, åkte te skolan coh vi dansade och dansade, så sega är vi ,sen fick vi lunch vid 12. och sen dansade vi från 13 igen och vi slutade typ tio i tre kanske:)  for hem då och har ätit och nu sitter jag här och tar det lugnt har sett andra avenyn med:)

ska väl sova i tid sen, är ju dans imorn med i nåra timmar men börjar 10.00 så lite sovmorgon är aldrig fel:)
sen äre gympa också oj oj oj stel är jag nu så haha:) ,fredag äre redovisning dans grupperna är först haha,nervös jaaaa:) men det kommer gå fint:) våran adams dans i slutet alltså hahaha:P ,sjukt kul, sen vet jag ej vad helgen bjuder på nån som vill göra nått kan ju säga till ehhe:) annars slappppaaa:)

bye folk:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0