söndag.

längesen jag skrev nu igen men orkar aldrig haha:P , i fredas hade vi redovisning av gestaltningen gick as bra:) , vår dans var underbart bra:) , sen så drog jag te stan och så, sen åkte jag hem till sannis, vi såg lets dance och så:) var trevligt <3, for med elva bussen hem te stan igen och fick vänta på min buss i 20 minuter typ ,as jobbigt satte mig på mcdonalds och åt en hamburgare jag köpte::),  var gött, dock var det en pinsam "fjortis" där , fy faan vad jag skämdes:P ahhaa, sen så kom bussen så for jag hem och duschade och sov:)

lördag: drog te ikea med min mami och kikade och fikade, köpte en låda, en matlåda och 2 ljuslyktor:) , sen bergvik, köpte tröja, BH,. sjal hehe:) sen hem och äta, och se tråk melodifestivalen så jäcla sämst nu för  tiden är den jue:( sjukt dåligt , ugglas liksom fyfaan:P , sen sova::)

idag upp tjugo i tio typ, åt mat , bytte om .tog bussen te hammarö och fy faan va snöigt det var och vad blöt jag blev:) men men kom fram ialla fall:) , tränade RM hade möte med linnea,sen möte med solstrålsledarna:) , sen egen gympa, hopp först gick bra med mjuk landning, men sen när den hårda landningen kommer får jag fobi typ, går inte at köra:( fy faan va sämst jag är, sen så fristående, sen matta och sen hem duscha och ser lite playa del sol, ska sova snart är skola imorn jue:)

imorn  skola sen UT träning. :)

sov gott alla glada:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0