söndag:)


GRATTIS SANNA 21-ÅR!:) wooho.  


Helgen har varit bra, såg melodifestivalen med elias och therece igår och tog massa snygga kort:) , åkte bussen hem och sådär. duschade och sov var så jävla trött:)

söndag: for upp 10.00, sände ett fint sms te sannis eftersom det är hennes dag idag !:) , sen åt jag lite frukost och bytte om sen vänta jag på att karin skulle  hämta, så for vi te gympan så vare  RM träning, gick bra idag , sen träna vi , gjorde en sån där grej på som jag alltid gör typ i trampetten. känns som hela foten går ur led, så körde inte mer hopp, sen vare fristående var väl skoj:) ,sen lite tumbling med, har smsat massor med beccis idag:) , sen skriver ho är på HUC om 2 minuter,så hon kom in och hälsade på oss ltie:) ihihih ,,världens bästa!:) <3,men imorn får jag träffa henne:) ,
sen vare hem och sen dusch och sen mat,  har så ont i tänderna så är inge gött med mat, kan ej tugga har ont i tänderna:( blööööö
snart ska beccis ringa :) , för vi måste prata allvar!:) ,

imorn äre måndag och gestaltningsveckan börjar och jag ska ha dans:) , komemr bli jobbigt känner jag, sen äre träning med UT med och jag får krama på min beccis:) ,sen tisdag dans och gympa och allt, onsdag skola, torsdag skola, fredga skola ,blir mkt:)

bye:D

sen är alex en snäll människa:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0