torsdag.


åååh göttit med torsdag, veckan har bestått av gympa och lite plugg med arbetet, slog mig i ögonbrynet i tisdags på gympan , jävla klantarsel:P hahahahaa.

idag har jag mailat in arbetet, och sen tränat gick ganska bra, är nervös inför tävling hehe:) men men ordnar sig:)

imorn äre fredag och jag ska täffa terr och elias, hoppas solen skiner som den gjort hela veckan, ska dansa på eftermiddagen sen se lets dance och slappa:)
helgen ser ut att bli lugn inget planerat, komer bli rastlös men men :)

söndag äre gympa me UT sen RM sen mig själv, blir skoj skoj det:)

seminarium nästa onsdag i skolan ,sen gå på årsmöte och få stipendium med lotta, är stolt hehe:)
var mkt roligt jue:)

sen börjar väl nästa kurs snart med, fy faan för naturkurs:P

sen vill jag tacka alla som finns omkring mig:)

Sanna som är världens bäästa alltid och som alltid får mig att bli glad, säger alltid de rätta orden, så underbar är du:), skratta med dig är underbart:), vi har så jädra sjuk humor , skrattar åt allt:) ,

sen en annan som betyder mkt är rebecca, hon är underbar i alla lägen ,och tröstar och skrattar:) , när hon är glad är jag med glad:) bästa ledarteamet ever är vi ingen kan skilja oss åt:)

dom är dom bästa jag har!:) otroligt underbara människor:) vad skulle jag göra utan dom:)

godnatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0